Heleen van Praag

Project volgens planning

In 40 buurten worden zonnebloemen opgekweekt van de actie "Maak de Buurt Zonnig en Geel'. Inmiddels zijn ze vanuit de kweekpotjes in de volle grond gezet. Mea die aan de Dreef woont zegt hierover: 'Het was heel leuk om ze te planten nadat ca 8 bewoners de zaadjes hadden vertroeteld. En hele leuke reacties uit de flat maar ook vanuit de overkant. We hebben een heel rooster nu met een man/vrouw of 9 om s ochtends water te geven. En iedereen duimt dat ze het houden. We zijn benieuwd. 🌻🤞🏻

0
Open de update in eigen pagina